Ny Medlem

Hej och välkommen som medlem i Bostadsrättsföreningen Segeltorps Orangeri!

Försäkringsskydd - Bostadsrättsföreningen har ett kollektivt bostadsrättstillägg i försäkringsbolaget If, du behöver därför inte det tillägget till din hemförsäkring.

Brandvarnare - Varje lägenhet är försedd med minst en brandvarnare. Det är lägenhetsinnehavarens ansvar att underhålla brandvarnaren och vid behov byta batteri eller brandvarnare. Brandvarnaren har ett utbytesintervall på 8-10 år, viktigt att du kontrollerar detta.

Hjärtstartare - I hus 3, Visirvägen 10 finns en Hjärstartare. Du kommer in i huset med din nyckeltagg.

Styrelsen - sammanträder kontinuerligt under året och handlägger alla löpande ärenden. Du ser datumen för mötena under menyvalet  "Kalender". Styrelsens sammansättning och ansvarsfördelning framgår av uppgifterna på anslagstavlan i entrén. Du hittar mer information under menyvalet "Styrelsen".

Mer information om föreningen och fastigheten hittar du här på webbplatsen.

Hör gärna av dig till någon i styrelsen om det är något du undrar över!

Med vänlig hälsning och förhoppning om att du ska trivas i huset